Co pokrywa gwarancja?
- wady powstałe poprzez niewłaściwe użytkowanie
- niewłaściwe złożenie akcesoriów/sprzętu
- nie stosowanie się do zasad bezpieczeństwa
- brak konserwacji użytkownika
- nieodpowiednia konserwacja akcesoriów/sprzętu przy użyciu niewłaściwych preparatów
- uszkodzenia na skutek jakichkolwiek przyczyn niezwiązanych z jakością (uderzenia, upadki...)
- opis usterki najdokładniej jak potrafisz wraz z modelem produktu
- fakturę lub paragon zakupu
- zdjęcia usterki
Ogólne zasady gwarancji i usługi posprzedażne
Lista dodatkowych usług posprzedażnych świadczonych odpłatnie:
1. Serwisowanie sprzętu
2. Konserwacja sprzętu
3. Usuwanie usterek i wad nieobjętych rękojmią lub gwarancją
4. Sprzedaż dodatkowego wyposażenia lub części zamiennych do oferowanego towaru
Aby skorzystać z powyższych usług, należy skontaktować się z Serwisem pod numerem telefonu: 32 270 16 15.